Promocja ze stojakami na ulotki
Jednym ze sposobów reklamowania swojej działalności jest bezpośrednie doręczanie reklamy do klientów. Sposobów jest znacznie więcej. Oczywiście są to metody wymagające czasu oraz inwestycji pieniędzy. Nikt przecież nie będzie chciał rozwozić ulotek za darmo. Można zatrudnić kogoś, kto będzie stał w miejscu, gdzie jest względnie duży ruch. Można też zatrudnić kogoś, kto będzie wędrował z osiedla na osiedle z plikiem naszych broszurek. Istnieją na szczęście metody, które w czasie będą wymagać jeszcze mniejszego zaangażowania z naszej strony.
Reklama z wielu miejsc jednocześnie
Świetnym pomysłem może być rozmieszczenie stojaków reklamowych w kilku różnych miejscach. Z pewnością najlepiej byłoby, jeżeli owe stojaki na ulotki znajdowałyby się w miejscach często uczęszczanych przez grupę docelową klientów. Byłaby to sytuacja idealna. Dodać można tutaj tę zaletę, że koszty stojaków są względnie niższe w kupnie i utrzymaniu ostatecznie. Niższe od innych rozwiązań. Do tego mogą one spełniać swoją funkcję reklamową bez naszego świadomego udziału siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę. Mało tego, całość operacji można uskutecznić w kilka prostych sposobów. Co, jeżeli dane stojaki będą posiadały wyróżniającą się z tła konstrukcję? Co, gdyby ich kieszenie zawierały osobne miejsca na wyszczególnienie pojedynczych ulotek w sposób bardziej czytelny dla oglądającego? To musiałoby się opłacić skuteczniejszą ich dystrybucją. Możemy zrobić więcej dla swojej reklamy. Stojaki na ulotki występują na szczęście w wielu wersjach.
Co jeszcze można ulepszyć?
To zabrzmi banalnie, ale same ulotki. Jeżeli będą miały strony tytułowe z nadrukiem widocznym z większej odległości może to przyciągnąć kilku klientów więcej. Kolejnym faktorem może być kolor ulotek. Najlepiej, aby wyróżniał się z tła, ale nie powinien być niepasujący do wzoru identyfikacji biznesowej naszej firmy. Podobnie może być ze stojakiem dostepnym na stronie http://www.brooklyn.pl/Stojaki-na-ulotki/stojaki-na-ulotki.html. Niech będzie to konstrukcja w kolorze odstającym od ogólnego tła. Niech jej kształt także odbiega od całości wystroju miejsca. Ludzkie oko szybko wyłapie elementy znajdujące się poza ogólnym schematem kształtów w polu widzenia. Niekoniecznie zawsze największy stojak reklamowy będzie najlepszy. Czasem warto zainwestować w mały plastikowy stojak na ulotki z kilkoma kieszonkami, w które można włożyć swoje wizytówki lub małe ulotki informacyjne i reklamowe. Klient, który będzie wchodził do danej recepcji czy biura, spojrzy na takie stojaki na ulotki, a one będą na niego czekać na wyciągnięcie ręki.