Organizacja ślubu w hotelu – o czym pamiętać?
Organizacja wesela to spore przedsięwzięcie dla dwojga młodych ludzi. Dlatego też coraz więcej restauracji bierze na siebie większą część spraw związanych z organizacją. To znaczne ułatwienie dla państwa młodych. Restauratorzy i właściciele hotelów oferują szereg rozwiązań, dzięki czemu najważniejszy dzień naszego życia nie będzie skupiał się wokół spraw organizacyjnych. O czym pamiętać podczas umawiania detali?
Lista gości, ułożenie stołów, catering
Najważniejsze jest oczywiście określenie listy gości oraz ustawienie stołów. Wiele par młodych zaprasza znajomych z małymi dziećmi – dla nich często tworzone są osobne kąciki zabaw. Para młoda musi ustalić także catering – najczęściej jest to 4-5 dan ciepłych, wydawanych w przeciągu kilku godzin. Pomiędzy ciepłymi daniami na stole weselnym znajduje się zim a płyta, owoce, pieczywo, napoje oraz ciasta. Stoły powinny być odpowiednio udekorowane – w tym celu najczęściej wynajmuje się florystów, którzy dobierają dodatki i kwiaty.
Zabawa do białego rana nie mogłaby mieć miejsca, gdyby nie fachowa pomoc ze strony pracowników hotelu czy restauracji. Istotne jest, aby para młoda określiła listę gości – dzięki temu znacznie łatwiej będzie określić, ile osób z obsługi będzie potrzebnych do pomocy.
Źródło: windsorhotel.pl