Ciekawe

OPTYMALIZACJA POŁĄCZENIA RECEPCJI Z BOOKINGIEM

Serwis rezerwacyjny dla turystów booking.com wprawdzie pobiera od hotelarzy horrendalnie drogie prowizje, ale zapewnia jednocześnie wielu nowych klientów, więc summa summarum gospodarze obiektów noclegowych cenią sobie jego usługi. Wielu też szuka sposobu na usprawnienie aktualizacji extranetu. Tutaj zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem będzie nowoczesny program hotelowy. Najlepiej zintegrowany z rzeczonym portalem.

NFHotel posiada specjalny certyfikat Booking.com

Takie rozwiązanie daje pełną gwarancję, że personel na recepcji będzie widział na grafiku hotelowym dokładnie to samo, co serwis za pośrednictwem extranetu. W każdym momencie, bez żadnych opóźnień, bez ryzyka poważnej wpadki przy ręcznym przepisywaniu z jednego miejsca do drugiego. To podstawowa funkcja, jaką w oprogramowaniu dla hoteli spełnia tzw. channel manager. Automatycznie synchronizować wszelkie informacje na temat nowych rezerwacji, dostępnych w danym momencie pokoi, ustalonych przez właścicieli cen dla klientów w bookingu itd.

Zapomniałeś o extranecie? Nic nie szkodzi

Tak to już jest z programami hotelowymi, że mają przyspieszyć i ułatwić pracę personelowi obiektu. Takie ekspresowe przesyłanie niezbędnych informacji przez channel managera sprawia, że całkowicie znika potrzeba zaglądania do panelu obiektu w serwisie rezerwacyjnym. Taki NFHotel sam zrobi wszystko błyskawicznie.

Previous post

Wyrażanie szczerych uczuć jest proste

Next post

Ranking powerbanków dostępnych na rynku

Jeronim Czarnecki

Jeronim Czarnecki