Nowoczesne rowery elektryczne Kraków – gdzie powinien być zamontowany silnik?
Wybierając nowy rower elektryczny Kraków warto zwrócić uwagę nie tylko na rodzaj przerzutek, amortyzatorów i hamulców, ale również na rodzaj silnika, który jak powszechnie wiadomo może być zamontowany na wiele różnych sposobów. Z niniejszego artykułu dowiedzą się Państwo, które rozwiązanie jest najlepszym wyborem.
Silnik w przedniej piaście
Rowery elektryczne Kraków, które mają silnik zamontowany w przedniej piaście są idealnym wyborem dla tych osób, które poszukują jednośladu do miasta. Największą zaletą tego typu rozwiązania jest przede wszystkim bardzo atrakcyjna cena zwłaszcza, jak weźmie się pod uwagę napędy tylne albo centralne. Dla wielu osób olbrzymią zaletą silnika montowanego na przedniej piaście będzie również bardzo prosta budowa.
Godne polecenia są przede wszystkim te rowery elektryczne Kraków, które na bagażniku mocowane mają baterie. W ten prosty sposób można idealnie rozłożyć całą masę. Warto wspomnieć również i o tym, że silnik montowany z przodu w żaden sposób nie ogranicza funkcjonalności tylnej piasty. Z praktycznego punktu widzenia oznacza to, że można zainstalować dowolnej wielkości kasety albo popularną przerzutkę zintegrowaną bezpośrednio z piastą.
Silnik w tylnej piaście
Bardzo wielu producentów oferuje również rowery elektryczne Kraków, które silnik mają zamontowany na tylnej piaście. Rowery tego typu doskonale sprawdzą się na pluchę i bezdroża. Jak łatwo się domyśleć, tylne koło roweru jest w stanie zagwarantować lepszą przyczepność do podłoża.
Silnik zamontowany z tyłu jest idealnym wyborem również dla tych rowerzystów, którzy chcą zminimalizować ryzyko wystąpienia poślizgu przy większych prędkościach. Warto postawić na rowery, w których to silnik posiada hermetyczne złącze, dzięki któremu będzie można bez żadnego większego problemu zdjąć koła.
Silnik w centralnej części
Centralny silnik w rowerze łączy tak naprawdę wszystkie zalety przedniego oraz tylnego napędu, dlatego też warto dokładnie mu się przyjrzeć. Najlepiej postawić na modele, które baterie mają mocowane w ramie, dzięki czemu będzie można równomiernie rozłożyć cały ciężar.
Olbrzymią zaletą tego rozwiązania jest także to, że nie ma przy nim nawet najmniejszych ograniczeń. Można śmiało postawić na przerzutki zintegrowane albo popularny napęd 1×11. Silniki centralne mogą pochwalić się również bardzo wysokim momentem obrotowym, który ma ogromny wpływ na przyśpieszenie.
Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z https://agasport.com.pl/elektryczne-cat-96 – rowery elektryczne Kraków